2010. május 28., péntek

mUtAtÓbA


10 megjegyzés:

Imre Sz. írta...

Csodálkozom, hogy még nem jött egy megjegyzés sem, ...mindenki irigykedik Rád? Rátok?:)))

marika írta...

wow!!!Nagyon szépek a gyürük,akár mint ti:))Sok-sok boldog éveket kivánok nektek együtt!

Borzási A. Kriszta írta...

na, én csak most kukkintottam ide, picit "irigykedem", de az ilyen megengedett irigykedés...:P
remélem egyszer nekem is lesz ilyen eljegyzési képem:)

Borzási A. Kriszta írta...

ja, s kifelejtettem a legfontosabbat: nagyon szép a gyűrű! volt benne írva valami?

Ferencz Adél írta...

Kepzeld Lea, majdnem ilyen az enyem is :D

Ferencz Adél írta...

Azaz majdnem ilyen szep. Nekem a tied jobban tetszik... :D

Abigél írta...

Szép,szép,de én már nem irigykedem.Hamarosan az enyémet is megnézheted:)
Hogy lesz-e ilyen szép,azt még nem tudom,csak remélem!

dvid írta...

Adél, miről van szó???:)) ABics, nálad csak sejtem...;) de várom, h lássam -mindkettőtökét!:D

dvid írta...

Na, Lea vok, csak Dávid gépéről..bocsi:D

Unknown írta...

Congratulations, lea .. I was very happy for you!!