2011. január 17., hétfő

vOltUnK

otthon

Márti is otthon volt és
Imiék is
és Anikóéknál is voltunk és
Zsókiéknál aludtunk és ebédeltünk és vittük aput is meg Mártit is
és beszélgettünk
és szombat este összejött egy kisebb Betlehemes társaság, és LIGRETTÓZTUNK.
jó volt játszani lelkesen kiabálva csapkodva
meg látni az otthoniakat
apu kedves volt és megsimogatott
vasárnap ebéd után megkaptuk ez esküvői videót és
belenéztünk és bizseregtünk újra
este rosszul voltam de D. nem hagyott magamra
hétfő reggelre elmúlt az e.k. és sütött a nap
még gyorsan elpakoltam egyes-mást aztán
búcsút intettünk apunak Mártinak
és hazafele egy kicsit könnyeztem mert hát
az ember a szülővárosát és az otthonát
nem feledheti olyan könnyen

8 megjegyzés:

Ferencz Adél írta...

"apu kedves volt és megsimogatott" :)

Abigél írta...

...és végre ligrettóztál:))

marti írta...

:D vegre en is talalkoztam nehany tesoval..es ligrettoztam is!!!!

Mike Adina írta...

és én nem jutottam el Váradra szombaton! pedig úúúúúúúgy szerettem volna! még sírtam is.

Lea Mónika írta...

az is sírt, aki nem jutott el, de az is, aki igen...hogy van ez?:)

Imre Sz. írta...

Engem nem is hívtál ligrettózni...
Finom volt a Vali főztje?:))

Lea Mónika írta...

nem hivtalak mert mar telt volt a letszam - bocsi:P
igeeen, termeszetesen finom volt!:D foleg a hagymas kolumpir;)

Imre Sz. írta...

Az a krumlpi, a mama főztje:)