2011. február 15., kedd

eLsŐ nApOm

a környezetvédelem és vízműnél.
avagy
az iskolában:)

Ugyanis, valahogy úgy rendezte Isten, hogy most taníthatok egy angol magán nyelviskolában.:) A debreceni Golgota gyülié a suli (Logos), még elég újak a terepen, de most kötöttek szerződést a debreceni környezetvédelmi és vízügyi társasággal, és kerestek tanárokat. Nekem D. munkatársnője, (Dobos) Lídia szólt. Minden kedden + csütörtökön reggel 8tól 10ig kell tanítsak. Nem sok, simán tudom végezni mellette a "főállású" munkámat is;-)
Én egy teljesen kezdő és egy "halványan emlékszem iskolás koromból" szintű csoportot tanítok. Izgultam, persze, hiszen mióta befejeztem a sulit, nem nagyon tanítottam - egy-két magándiáknál ki is merült ezen karrierem. Na most aztán gyakorolhatok én is.
Sokat vaciálaltam, hogy vállaljam el vagy se, előbb inkább a nem felé hajoltam, féltem is meg mittomén, hogy fogok helyt állni, nincs tapasztalatom, mi van ha nem tudom, úgy emlékszem tanítani se szeretek, stb, de végülis, D. biztatására, meg az otthonira is, elvállaltam.
Végülis nem bánom. Kis váltás, kis kimozdulás, kis ismerkedés, kis nyelvgyakorlás, kis kihívás...örülök neki!
Ma reggel volt az első alkalom... meglepetésemre nem is annyira szörnyű!:)) Sőt! Amellett, hogy túléltem, még asszem élveztem is...;-))
Hát...meglátjuk tovább, hogy hogy fog menni! Én bízom benne, hogy jól!

Örülök neki, az az igazság...:)

5 megjegyzés:

Abigél írta...

Naná hogy jól, te lány! (bocsi, asszonyka)
egy kis gyakorlás és egy kis több lábon állás sosem árt:))
hajrá kicsiLea!

Mike Adina írta...

De jó! Na, ez igazán jó hír. A változatosság lételemünk... Isten tudja, mi kell nekünk, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben.

encóka írta...

én egyetértek veletek.
tanítani jó, sok sikert Lea.

Ferencz Adél írta...

de jó, de jó! :)

Cupp

marti írta...

szerintem is, bar en nemigazabol tanitottam, csak ovisokat :D meg anno, na meg magandiakokat amikor meg az en angolom "jonak"szamitott.
sok sikert.