2011. október 17., hétfő

MiRe ÉsZbeKapTaM,


a korai fagy levitte szint' az összes levelet a feljárati vadszőlőről, pedig szándékomban állt pár fotót készíteni, olyan szép színekben pompáztak. Dehát az éjjeli fagy a szó szoros értelmében leijesztette őket:( de nemcsak a feljárati vadszőlőnket rendezte el, hanem 1-2 diófa hajkoronáját is lebontotta.
Tegnap még gyönyörűen sárgállottak a fán a levelek, alatta a fű tiszta, hisz előző nap D. minden lehullott levelet összegereblyélt; errefel ma reggel, mikor kinéz a fürdőszoba ablakán, hív nagy csodálkozva engem is, hogy ezt nézzem meg. A diófa úgy hullatta a leveleit, mint bánatos kislány sűrűn záporozó könnyeit:) Pedig a nap is sütött, hej!
De erre már csak kimentem, megfázás ide vagy oda, s lefényképeztem a nagy hullást. Még le is videóztam.
Érdekességből délután is lefotóztam ugyanazt a fát, hadd lám a különbséget.
reggel:
este:
Hát ez így történt.:)

1 megjegyzés:

Mike Adina írta...

olyan szépek a hasonlataid...