2011. november 22., kedd

Ki gOnDoLtA vOlNa,

hogy én egyszer gasztrobejegyzést írok:-)) na persze tartalmát tekintve nem biztos, hogy megüti a "gasztro" mércét, mivelhogy igencsak egyszerű dologról lesz szó. illetve két dologról:
1. megsütöttem életem ELSŐ pizzáját! igaz, kicsit nehezen indult, a receptet elnéztem, anyósom helyrejavította a tészta állagát, meg igaz, hogy a formája is hagyott (jócskán) maga után kívánni valót, de az íze - mmmm, fenséges lett!!! nagyon de nagyon jó, na. aki kíváncsi erre a speciel receptre, amit egy másik fiatal feleségtől kuncsorogtam el a gyüliből, annak szívesen megadom; higgyetek nekem, ilyen finom házi sütésű pizzát nem tudtok más recepttel készíteni!;-)
2. megfőztem életem első birsalmalevesét, de nem ám olyat, amilyet otthon szoktunk, hanem másfajtát! turmixoltat! úgy ízével, mint egyszerűségével lenyűgözött.:D ezt a receptet is hajlandó vagyok publikálni a lelkes érdeklődőknek!;)
és éljenek a háziasszonyok és férjurukra főző feleségek!!!;-)

1 megjegyzés:

encóka írta...

a birsalmaleves receptjét én elkérem :d