2009. december 22., kedd

mEnNi vAgY nEm mEnNi

Előbb menni, aztán nem menni, aztán Encó felhívni telefonon, akkor mégiscsak menni, aztán kapni hasmenés és mégse menni, és végül másnap, utolsó pillanatban mégiscsak úgy dönteni, hogy menni.:))
Szóval apukám elutazott az ünnepekre Encóékhoz... itthagyott engem:)) No de nem maradok én egyedül, vannak itt tesóim, lesz, kivel ünnepelni! És nem kell sokat süssek-főzzek, csak, hogy nézzük mindennek a pozitív oldalát is...:)
Most mikor itthon vagyok, próbálom utolérni magam, és az ajándékokat is megfestegetni csütörtökig....remélem, nagyjából összejön:):)
Kicsit jó is egyedül lenni, persze hiányzik is, mikor elment Ferivel, elpityeredtem, de meg lehet érteni: csak ő maradt itt nekem, nekünk, és ilyenkor ő sem..:| Mégis jólesik a zenés csend, a ház, ahol nincs mozgás, csak amennyit én csinálok vagy idézek elő...:) És jól fog esni visszavárni is majd, tudom.:)
De késő is van már, a hó elolvadt, jégcsapok leestek, a szempillák leragadnak...csak a zene megy rendületlenül. Meg az idő:)

2 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

Drága kicsi Lea! Kellemes ünnepeket kívánok neked, habár otthon egyedül is vagy, de milyen jó, hogy ott vannak a tesóid, a nagycsalád. Hát igen:)

Nem jössz a Hargitára?:D

Lea Mónika írta...

hat....nem hinnem:)):)) de koszi, h gondolsz ram;) neked is boldog unnepet>:D<