2009. december 16., szerda

nA, tÚl vAgYoK

életem első kávéházas éneklésén. Tudom, kezdhettem volna hamarabb is, de....:P
Egész jó volt, főleg a második felvonás, mert addigra már én is/mi is felengedtünk.. és akkor már lazábban, klasszabbul ment a zenélés. Szóval tökjó volt!! És sokan jöttek ismerősök meghallgatni.. hát, ez is jólesett:)) Bébéék, meg ifisek, meg nagy gyüliből ifisek, meg munkatárs, meg volt évfolyamtárs..há' na, jólesik az embernek...;) De idegenek is voltak ám, s aszondják nekik is tetszett.. aztán, hogy igazából hogy volt, azt csak a Jóisten tudja:P
Ja, és ugyanezen az estén Adi Galiger is énekelt... ez megint külön élmény volt, hiszen kistini koromban sokat hallgattam a cédéjét, annyira tetszett a hangja... na, hát hogy mit meg nem ér az ember!;))
Hoppá, nehogy elfelejtsem már, hogy kik ákkompániáltak: Mikló Robi zongorán, és hát basszusgitáron nem más, mint Dani...;))
Még azt el kell áruljam, hogy volt egy saját szerzemény is eldugva a karácsonyi dalok között;), ami nem karácsonyi:D, tematikában, amit nem is olyan rég írtam, talán egy hónapja vagy másfél, és amihez Robi írt kíséretet (meg kell hagyni, nagyon jót!), és most teszteltük, hogy hogy tetszik a közönségnek, mert ugye januárban vinnénk Debrecenbe... és hát úgy tűnik, hogy tetszik a közönségnek:)) Ez megint egy nagy nagy pozitívum volt!! Egy nagy nagy pozitív élmény!! Mostmár nem kell félni, hogy nem jön majd be az új dal:)) hehe
Volt negatívum is, hogy például nem sok számunk volt, és akkor azok ugye hamar véget értek, aztán az Adi-ék számai is hamar véget értek, és azután megint kellett elölről kezdeni.... hajaj! Na, máskor az ember ne csak 8-10 dallal jöjjön.... de remélem, a vendégek megbocsátották!:))
Szóval, ez az este nem torkollott frusztrációba, és ezért dicsőség az Úrnak!!!!!!!:):):)

1 megjegyzés:

zsoki írta...

biztosan jo volt es en is elmentem volna, dehat nem tudtam rola, csak annyit, hogy Dani megy probalni :D, aztan este BB ektol, hogy epp oda tartanak, de mar keso volt nem lehetett elmenni...es hely sem lett volna ugysem, azt mondtak a csemeteim :D

De azert gratulalok igy is :)