2010. augusztus 13., péntek

öRöMmElL

tapasztalom, hogy a mai napra beharangozott 38 (in realitate: 41) Celsius fok még sehol sincs, ehelyett jelenleg az árnyékban a házunk előtt 29 fok van, és kellemes szellő is fújdogál mindenfele az utakon, udvaron. Ennek örömére rávettem magam hogy újra nyakamba szedjem a várost; célpont: Skála cukrászda. Ez talán a harmadik hely, ahol menyasszonyi tortát nézek/ünk (élőben azaz), remélem, itt is adnak valami kóstolnivalót....:P Aztán lassan dönteni kéne, mert a cukrászok szerint nincs is már addig olyan sok idő....:)
És aztán néhány ékszerest is fel kéne keresni, mert eddig nem találtam sehol olyasmit, ami nekem kéne... pedig most tényleg nem kéne nemtoménmilyen különlegesség...egyszerűen Murphy törvény, gondolom. De nem adom fel, rendületlenül keresek: mindent.:D

3 megjegyzés:

Abigél írta...

Hajrá,én erősen szurkolok neked:)))

encóka írta...

és ha megfűzetnéd, ami kell neked? küldök néhány linket.

natikrisz írta...

Lea, nekem is van 1 tippem cukraszdara, ha nem jott be az eddigi tesztek egyike sem. Szolj, ha erdekel :).