2012. január 30., hétfő

iTt HéTvÉgÉn

konferencia volt, és büfések voltunk, és jól sikerült meg élveztük meg minden, de ezen kívül Isten is hatalmasan szólt hozzám, és életemnek egy olyan pontjára mutatott rá, amire előszöris abszolút nem számítottam:)), és ezért igencsak meglepett:D, másodszor pedig rá kellett jönnöm, hogy bizony ez valóban gond nálam, és nem maradhatok ebben az állapotban.
Tudom ebből semmi konkrét nem vehető ki, de a lényeg, h valamit elvégzett bennem, amiért nagyon hálás vagyok, még ha nem is úgy alakultak a dolgok, ahogy én szerettem volna!
leszek majd konkrétabb is:)
és egyébként az egész konfi nagyon áldott volt, hát, nem tudok mást mondani:) a tanítások szuperek, aki akart, sokmindent tanulhatott, letehetett, léphetett... plusz Isten azt is megadta, hogy bizonyságot tehettem egy ismeretlen embernek a városból, aki a szombat esti előadásra jött (volt hívogatás, ismerősöket stb). Én kimentem a friss levegőre szellőzni picit, mert émelyegtem, ez a fiatalember meg kiment egy cigiszünetre csalódottságában, hogy nem valami tudományos, "szenzációs" dolog lesz, hanem csak ilyen "győzködés hogy higgyé meg ilyenek", ahogy ő fogalmazott.:)) (ugyanis a konferencia témája "2012...és ami utána jön" volt) Végülis tökjót beszélgettünk, és én olyan boldog vagyok, mert tovább adhattam valamit abból, amit Isten nekem adott és láttam rajta, hogy elgondolkodik, és jó kis párbeszéd volt, és Isten előkészíti a jócselekedeteket, amiben járnunk kell, mert lám-lám, még egy rossz közérzet és még egy szellőzés sincs véletlenül!!:)

Nincsenek megjegyzések: