2012. január 13., péntek

nAhÁt!:) TeLePáTiA (??)

vasárnap éjjel azt álmodtam:)), hogy terhes vagyok:)), de álmomban éreztem, h vmi nem stimmel, mert igazából nem is én vagyok a terhes, és, hogy elfolyt hirtelen a magzatvizem!! s akkor ott álltam (de mintha nem én lettem volna), és arra gondoltam, hogy menni kell a szülészetre, utána meg, hogy dehát akkor lehet csak szülni, ha jönnek a fájások. na ennyi volt. talán meg is ébredtem rá, hogy milyen fura egy álom ...:)
hétfő délelőtt telefonált apósom, hogy vasárnap éjjel, vagy pontosabban hétfő hajnalra virradólag megszülte D. ágán egyetlen sógornőm, Helga az első babáját, Jonatánt.
az egész váratlanul (3 héttel hamarabb jött a kiírtnál) és hirtelen történt.
vasárnap éjjel, olyan 2 tájt, mesélte H, mint egy nagy rúgásra ébredt, és, h elment a magzatvize. akkor gyorsan összehajigálta a cuccokat, irány a kórház, és hamarosan napvilágot látott a baba.

egy közös barátunk, Z is elmesélte H-éknak, hogy hétfő reggel ébredéskor azt kérdezte a feleségét: "nem jött sms Istiéktől, hogy megszületett a baba?" nem jött, csak du, de tényleg megszületett a baba....:)

Jonatán egy csodaszép kisfiú, tegnap voltunk bent nála, és egyszerűen - háát, nagyon édeske!!;;)
Isten éltesse!:)

1 megjegyzés:

encóka írta...

aki hisz a telepátiában, emelje fel a kezem :D

van ilyen, persze h van. legyen is, különben földhözragadunk ...