2010. február 23., kedd

aZt hiSzEm,

ilyen napi rituálészerűséggé, vagy relaxációs programmá nőtte ki magát nálam:), hogy estefele, miután hazajöttem munkából, bevásároltam, rendbeszedtem nagyjából a konyhát, házat:), stb, leülök a gép elé és - zenét hallgatok. A youtube-on, persze. Nemcsak kikapcsol, de hasznos is.:P Mert például sok jó zenészt, zenét ismertem itt meg...és mi ez, ha nem nagyon-nagyon hasznos dolog?? Néha barátok ajánlásain, favoritjain keresztül, de nagyon sokszor csak úgy, hogy a youtube ajánlotta, (próbálva eltalálni ízlésemet a nézett illetve favorizált videjóim alapján), bukkantam rá igazán ügyes muzsikusokra, énekesekre, jó dalokra...
csendes, boldogságos, befelé fordulós pillanatokhoz például van-e valami jobban illő?
festegetős, melankólikus késő estéken van-e valami inspirálóbb?
munkába készülős, pakolászós reggeleken, délelőttökön nem jó-e a diszkrét vidámság?
tehetségeken ámuldozós percekben meg-meg nézegetem őket, vagy őket, vagy őket, vagy ezt a kicsikét;-)..
ha vokálról van szó, akkor őt sokszor hallgatom, van, mit tanulni, ellesni tőle...
mennybe vágyós, lélekszárnyalós napokon de jó ilyet hallgatni..
vannak olyan délutánok, amikor igazán, de igazán nem lehet megállapítani, hogy milyen hangulata van az embernek... na olyankorra valók az ilyen zenék...
álmodozni is szokott néha az ember leánya.. maga se tudja, persze, hogy miről, nem is az a lényeg...:-)
de vannak ám pörgősebb napok is, vagy éppen kibújokabőrömből hangulatúak, ilyen menjünkmárvalahova...:-))
és van ilyen: egy pohár bor, egy kis boldogság és egy kis szomorúság; ez így egybe;a kettő együtt...
vagy csak maga a felszabadultság, a szerelem egy arca...:-)
anyára és a mennyre gondolni is milyen jó...

és folytathatnám a végtelenségig, mert mindig van más, újabb és szép zene, ami visszhangra talál a lélekben, valahogy, valamilyen oknál fogva...

a ma estémet pedig ő dobta fel, egyszerű, és mégis valami miatt nagyszerű, a youtube "ajánlotta"...


music is a way...:-)
szeretem az estéket:-)

Nincsenek megjegyzések: