2011. március 1., kedd

mÁrCiUs 1


még hó van, de ma kisütött a nap és most talán még ezt se bánják az emberek, hogy nő tőle a latyak.
Hiába, na, várjuk a tavaszt, én is kívánom a virágot az ablakomba.:)
A hóvirágokat pedig 2 hete szedtem otthon, anya kertjéből - legközelebb ha megyünk, hagymát is hozok, mert itt kérem szépen a hóvirágok a védett növények közé tartoznak, se nem árulják, se nem semmi. Hiába óhajtottam volna a kis vázámba, sehonnan se lehetett szerezni. Na teszek ám róla, hogy jövőre legyen a kiskertembe!;-)

4 megjegyzés:

Mike Adina írta...

A hóvirág-hagymákon megosztozunk, jó?

Lea Mónika írta...

nem-nem...vigyel te is magadnak parat, majd elszaporodik a kiskertedben!:)en is igy fogok tenni:)

Abigél írta...

szerintem én is,ha nem haragszotok:))

Imre Sz. írta...

Én már hoztam...még mama adta..személyesen...