2011. július 14., csütörtök

cSaK eGy TelEfOnHíVáS,

és mostmár hamarosan magyar állampolgár (is) leszek; a másik kettő mellett, természetesen: a román és a mennyei:-))
Tegnap felhívtak a debreceni városházáról, és kedvesen tudatták velem, hogy megérkeztek a honosítási papírjaim, és ha nekem is jó a dátum, akkor - másokkal együtt - augusztus 24.én, szerdán du 3kor lesz az ünnepélyes eskütételem. Mondtam, hogy a dátum nekem jó, gyerek közben nem született (kérdezték, na), és természetesen ünnepélyes öltözetben fogok megjelenni, egy fél órával hamarabb.
Hívhatok korlátozott számban vendégeket, úgyhogy, kedves családom, vegyétek ezt a bejegyzést úgy, mint egy meghívást. Aki szeretne eljönni erre az egyszeri ünnepélyre, azt szeretettel várom/juk!
Még azt is mondta a hölgy, hogy vigyem a régi személyimet mert kicserélik újra, magyarra. Utólag elgondolkodva ezen (mert megilletődöttségemben momentán mindenre csak helyeselni tudtam), egy kicsikét megijedtem; ugyanakkor elhatároztam magamban, hogy én bizony nem adom oda nekik a régit, jó lesz az még nekem, inkább csak elteszem az újat:-)) Persze azért mégiscsak megérdeklődöm ezt addig hogy hogy gondolták.
Hát, ennyi. Ez az 5 hónap is letelt.:)

1 megjegyzés:

Mike Adina írta...

Hát én szívesen elmennék, ugye tudod?
De addigra - remélem - legalább pár napos fiúcskát fogok szeretgetni...