2011. július 14., csütörtök

nA éS a

28 év margójára?
Természetesen egy dal, ami mostanában a kedvencem.



Ki is vagyok én?
....
olyan messze a tökéletestől
egy értéktelen élettel, hittem,
míg nem mutattad meg (de megmutattad, köszönöm!), ki is vagyok én
itt, nem tévedésből,
nem is szerencséből,
egyedül kegyelemből
útban vagyok afelé, aki valóban vagyok (és nem, aki voltam)
(megbocsátva és szeretve) vagyok
(véred által meggyógyult) vagyok
hála Istennek még mindig változásban vagyok!

és még....

győztes vagyok (nem volt könnyű)
a fiad vagyok (így szólítasz)
elpecsételt vagyok (kegyelmed által)
és még mindig itt vagyok (segíts kimondani)

és még....

szerelmes vagyok (beléd, Jézusom)
itt vagyok (hogy imádjalak)
készen vagyok (hogy közelebb kerüljek hozzád)
készen vagyok (hogy följebb menjek veled!)

és még....

több vagyok annál, akit látsz bennem
de még nem vagyok az, akivé válnom kell

Köszönöm, Uram, hogy megmutattad, ki vagyok;
és hogy nem adtad fel a folyamat közben.
Te láttad azt, amit én nem...

2 megjegyzés:

encóka írta...

na így :)

Mike Adina írta...

nagyon jó! főleg, hogy először a szöveget olvastam el!