2009. április 10., péntek

bEtEg

Nemtom, minek a hatása, de olyan beteg lettem, mint utoljára néhány évvel ezelőtt, amikor nem tudtam elmenni a karácsonyi ifiprogramra, ahol énekelni kellett volna, mert örültem, hogy egyáltalán élek, és Dani nagyon mérges volt rám.
Most is örülök, hogy egyáltalán élek...:D Ma délelőtt Nagyszalontára mentem volna, Orbán Daniékkal találkozni egyet, de ahogy egyre estébb lett, én egyre rosszabbul néztem ki és éreztem magam... ígyhát le kellett mondjam:( Annyi, hogy most ez a Dani nem lett mérges rám:))
Amúgy ami egy hűlés alatt átszenvedhető, sztem én mindegyikben benne vagyok... az összes tünet közül a nonstop könnyezés a legérdekesebb...:D A többit nem is részletezem. Jó lenne, ha az Úr csodát tenne, és pl holnapra helyrejönnék....:D holnap meg próba is lenne.. meg ablakmosás..meg főzés... ó, jaj nekem!!:))))

1 megjegyzés:

marika írta...

Gyógyulást neked és áldott ünnepet,egészségben:))