2009. április 13., hétfő

hÁt


nem lett csoda. Először forralt bort ittam, de asszem, kicsit elszámítottam magam, mindegy, a lényeg, hogy elég rosszul lettem tőle:D, aztán immunerősítőt szedtem (még mindig szedem, mert azt bármi más gyógyszer mellett lehet szedni), aztán még Tylenolt is szedek, ami állítólag gyors és hatékony, de rám nincs semmi különösebb hatása, maximum ha azt nem nézem, hogy azóta csúnyán köpörcölök is, addig meg nem... szóval holnap dokihoz megyek, HACSAK! addig mégiscsak bekövetkezik egy gyógyulós csoda a hagymatea-kúrától, amit ma fogok kipróbálni... utálom a hagymateát, de csak kipróbálom. Főleg, hogy mostmár a torkom is köpörcöl, és az jó a hangszálakra is..
Egyébként nem panaszkodom, hogy rosszul telne a húsvétom, az internet jóvoltából tegnap délelőtt és délután is a kecskeméti gyülibe látogattam el, élőbe néztem-hallgattam az ágyikómból az istentiszteletet, Mike Sámuel prédikációját. Nagyon jó volt, még jegyzeteltem is közbe, mint annak idején az egyetemen:)), annyi jó gondolatot szerettem volna megragadni.. aztán imáztam... aztán délben még egy másik tanítást is meghallgattam, és azt hiszem, ma is ez lesz belőle...:):):)
Kinn gyönyörű az idő.
Amúgy ilyen fennkölt gondolatok mellett még olyasmiken is elmerengek, hogy ha az ablakomon is szita van, meg a bejáratnál is van szitaajtó, akkor mégis honnan kerülnek a szobámba a büdös nagy legyek?? Ha valaki tudja rá a választ, szívesen meghallgatom:D
Na, menjen akkor tovább a nap!:)

2 megjegyzés:

Mike Adina írta...

szép tojások , szép terítőn :)

Tücike írta...

A válasz: Ülnek az ajtófélfán, és lesik az alkalmat, amikor besunyizhatnak - mert egyszer esgszer csak kinyílik az az ajtó.