2009. május 20., szerda

hÚhA,

most nézem, hogy már egy jópár napja fel vagyok pörögve! Legalábbis a blog szerint:P. Ilyen hosszantartó hatása még a red bull-nak sincs!
Tényleg kucifántos napjaim vannak, de hát ki bánja...
Annyi minden történt; például - de jobb lesz, ha képekben beszélek szerintem:) -:

a kertben kinyíltak a szépséges bazsarózsák, sőt, már nagyjából el is nyíltak azóta...

múlt héten csütörtökön pesten voltunk áruért, és a virágpiacon vettem ide haza hozzánk egy gyönyörűszép nagy petúniát. Egyszerűen nem bírok betelni a szépségével, és a legjobb az egészben az, hogy ez az Én petúniám, és a Mi házunk előtt pompázik!

Múlt szerdán meg egy különleges napom volt, úgymond "modellt álltam" egy make-up artist csajnak, aki egyébként egy fantasztikusan aranyos nő! Hát... valahogy ez a munka is fárasztó! Ugye ülni, aztán állni (gondoljunk csak bele, milyen megerőltető!), aztán csukott szájjal mosolyogni - na, hát ez nekem valahogy nagyon nem megy!!!:)) De elég sokmindent kihoz az ember arcából, na, hát kezdem érteni, hogy miért is olyan szép minden egyes színész- és énekesnő.... meg a satöbbik.... :P



Azt se mondtam, hogy Pascal szülinapját is megünnepeltük... különleges dolog ez.. és furcsa az egész történet. És komplikált is, akárcsak egy szappanopera. Viszont mégis szép, ebben már nem hasonlít a szappanoperákra... hál'Istennek. Szeretjük Pascalt...:)
Vasárnap volt nálam Piroska, együtt ebédeltünk, meg dumáltunk egy jót, meg hát Természetesen zenét hallgattunk, illetve énekeseket néztünk-hallgattunk, hogy mennyire jók... például Őt.. :) Ezt ketten együtt mindig muszáj csináljuk:D (erről nincs kép:( )

Aztán még az is történt - erről sincs kép, elnézést kérek:P -, hogy elromlott a mosógépem:( Ahogy a mesében van: maga csak szíjja, szííííjjja!... hát kb ezt csinálja a gép is: szíjja és kinyomja. Szíjja és kinyomja... és ennyi.

Ja, és még egy szentjánosbogarat is találtam ma délelőtt az apu szobájában. Hogy az hogy került ide....

Tehát most ennyit a (közel)múltról. A jelenről nem mesélek, mert az elég vicces lenne. Mert megkéne említsem pl... ááá, inkább bele se kezdek. Szóval most ennyi! Húha!;)

1 megjegyzés:

Tündi Daika írta...

Hű azta, de szép vagy ezen a képen, alig ismertem rád :)