2009. október 18., vasárnap

fiGyElMeSsÉg

Megint zsúfolódnak a dolgok, ahogy közeledik a koncert napja....
tegnap is nagyon sok tennivaló volt, de tényleg, hogy főzésre nem maradt már idő. Este 7től 10ig még vokál próba....
szóval ma d.e. kértem az Urat, csak így magamban, hogy hadd hívjon már meg valaki minket ebédre, szegény apunak ne kelljen hálaadó ünnepkor puliszkát egyen...:P Persze, ha nem, az se baj, de ha mégis, örülnék neki...
És mit gondoltok, meghívtak? Még szép!!!!! Meg se lepődtem, hiszen kértem az Urat, és Ő annyira figyelmes, még ezt is megadta....:):)
És még egyszer jártam így, mostanában; akkor is későn vetődtem haza, és korán megint mennem kellett, és olyan fáradtnak éreztem magam, semmiképp se főzéshez fittnek... és akkor nem is mondtam semmit, nem is kértem semmit, egyszerűen az Úr látta, hogy vagyok, és olyan figyelmes, elküldte Zsókit, aki hozott apunak két kis "veder" paszulylevest.... hááát, szóval.... no comment, God!:):):)

4 megjegyzés:

Kriszta írta...

...de te mennyire szereted édesapádat...:)

Kriszta írta...

olyan gondoskodó vagy:)

zsoki írta...

csak az egyik volt paszuly, a masik vmi fokhagymas csorba, nem is kerdeztem, h izlett-e?
es ki hivott? mert en is keszultem, aztan megis elmaradt, elfelejtettem arra menni, kesobb meg nem volt kocsi, elvitte Dani. De kar, h nem en szoltam:) na nem baj, jo h volt vki mas, de azert sajnalom nagyon, jo lett volna veletek:)

Lea Mónika írta...

o, pont ellenkezoleg, Kriszta; neha lelkiismeret-furdalasom van, h nem gondoskodom elegge...

Zsoki, igy is koszi nagyon szepen! Meg igy is jolesik!;;) majd maskor...meg lesz alkalom ra:D:D