2009. október 26., hétfő

nA, hát hA

a Gaithers koncertre a fergeteges jelzőt találtam illőnek, akkor a miénkre talán azt mondanám, hogy ... mondjuk csapnivaló? Vagy béka feneke alatt? Vagy mindenesetre valami hasonlót, és bármelyik találna.... :))
enyhén szólva frusztrált lettem, meg másnap is úgy ébredtem, hogy nagyon frusztrált vagyok, meg kb az egész zenekar így befrusztrált és összedőlni láttunk minden jövőt. Tehát ennél lejjebb süllyedni annyi próba után... na, ehhez is tehetség kell. És nem akarok magyarázkodni, magamnak sem, hogy mindenki hulla volt, és mindenki fáradt, és mindenki túlterhelt, és én is megfázva, stb stb.. bár mindezek igazak, de valahogy mégsem mentenek fel az tények alól. Rossz volt és kész. Az, hogy mégis tetszett a közönség nagyrészének, és, hogy az Úr felhasználta - visszajelzésekből -, az egyrészt csodának minősül, másrészt csupa kegyelem. Haszontalan rossz zenészek vagyunk csak, Pál mondását aktualizálva....
Brühaha. Ez az egy "szó" summa summárumként... :))
Van jövő? Tényleg? Van tehetség? Lehet, de lehet, hogy nem bennem....:)) Asszem komolyan el kell gondolkoznom azon, hogy mit kezdjek az életemmel, és, hogy talán az éneklést fel kéne mondani. Csinálja az, aki ért is hozzá:))
És hát sajnálom, aki arra az estére fecsérelte az idejét.... az Úr majd kárpótolja neki!:))

9 megjegyzés:

natikrisz írta...

Leácska,
én őszintén kiváncsian vártam a koncertre hivatkozó bejegyzésed, de most ezt elolvasva az jutott legelőször eszembe, hogy lehet, hogy nem is ugyanazon a koncerten vettünk részt.


Másodjára az, hogy el foglak náspángolni, ha ilyeneket írsz.

Harmadjára meg az, hogy mégsem, mert ismerem a dolgok két nézőpontból való megközelítésének csapdáit és lehetőségeit.

A béka fenekét és a csapnivalóságokat felejtsd el és nehogy eszedbe jusson még egyszer abbahagyni az éneklést - legalábbis míg így énekelsz - mert az egyszerűen egy nagyon rossz ötlet volna.

Abbahagyom a fröccsöt, mert igazából méltató és dicsérő meg köszönő szavakat akartam írni, csak becsapott az intro-d.
Végezetül pedig kitartást a gyakorláshoz és sok erőt a további próbákhoz, koncertekhez. Várjuk a következő fellépést!

Kriszta írta...

na, Natikrisz mindent elmondott, amit kellett, kerek-perec...:)

zsoki írta...

én is nagyon élveztem, a hibákat, amikről ti tudtok, én nem vettem észre. Sok új dolog volt benne az előbbiekhez képest, szerintem mindenki élvezte. Aki pedig nem, magára vessen :D
Azon viszont morfondírozhatsz, hogyan pihenj többet:)
Jó az Úr!

encóka írta...

mi itt ültünk végig a gép előtt, és nem csak szolidaritásból!!!

ha fáradt vagy aludj, ne szidd magad! mert jó volt, még ha nem is gaithers szint - de nem vagy hetven éves, és a technika sincs olyan szinten még Váradon. Helyette vonjatok le néhány tanulságot, ha már nagyon szükségét érzitek, és vegyétek elő a humorérzéket :D

hallgassátok vissza, és ne a hibákat keressétek, hanem a jól kijött dolgokat. hány volt belőle?

ja, azt akartam még mondani, hogy kihűlt a kádban a víz, a gyerekek benne, mi meg néztük a koncertet :D olyan rossz volt....

csillag írta...

Ma, szünetben elkezdtem konfis képeket nézegetni. S egyik kollégám megkérdezte mit nézek. Elkezdtem neki magyarázni meg képeket mutatni. S videót is akartam, de végülis egy régebbi koncertedre sikerült kattintani. S miután belehallgatott, azt mondta, nagyon jó a zene és a hangod is. S akkor mondtam, hogy angolul is vannak a youtube-on, s ott is meghallgatott vagy kettőt. Szóval, nehogy abba merd hagyni, még ha nem is sikerül mindig úgy ahogy szeretnéd. Szeretünk :D

csillag írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mike Adina írta...

Hajrá, Lea! Éljen tovább a Rá-hangolva!

marika írta...

az elözök már elmondtak mindent...tehát nehogy abbahagydd!!!!!Már mondtam én nagyon élveztem!!!

Emese írta...

azon kezdtem el gondolkozni, hogy ugyanazon a koncerten voltunk? vagy te egy masikrol beszelsz? nem tudom onnan a podiumrol mi hallattszott, de ha az en dobhartyamat kerdezed, akkor o azt mondana hogy nagyon eros tapsot lehetett eszlelni a jobb hatso sorokbol.
-mas dolog is eszembe jutott... Illes (nem a rokonunk :)) a gyoztes es a depreszios ...
-fel a fejjel es hajra Ra-hangolva!