2009. november 5., csütörtök

kÜlÖnÖs hÁlA

Vasárnap délben. Sütöttem a rántotthúst. Aztán ilyen még nem történt... valami miatt nagyon kicsapott az olaj, vagy hogy is volt már, aztán az arcomra, szememre... szerencsére csak a szemhéjamra került, a szemembe nem, a reflexeim még működtek, és sikerült lehunyni, mielőtt belefröccsent volna a forró olaj... de a bal arcom és a szemhéjam rémesen nézett ki, csúnya-csúnya piros az egész, és húzódott a bőr is elég rendesen, meg hát fájt is, persze... szó ami szó, megijedtem, h most aztán mi lesz, és nem mondtam én ki, de belül egy kis halk ijedt hang, gondolat, hogy mi van, ha egy életre elrendeztem magam... tényleg nagyon megijedtem. Olyan csúnya volt meg ijesztő meg fájdalmas meg minden...
hála Istennek, egyből jött a gondolat, hogy rakjak rá First-öt, azt sűrűn locsolgattam a fél arcomra meg szemhéjamra:D, meg aztán a hideg borogatást mindig ott tartottam... és micsoda csoda! Estére, mire kellett volna megint menni gyülibe, minden, de MINDEN elmúlt! Ha más látta volna, csodálkozott volna, hogy az a csúnya nagy pirosság, égés, hogy tűnt el ilyen hamar, nyomtalanul...

... és én olyan hálás vagyok:) az arcomért... is ... :)

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

óóó, de jó:)
na látod, látod:)