2010. március 8., hétfő

nEkEm iS vOlT


március 8am, kérem szépen. 6.ikán ;-) Szép volt!!;-) :-)

11 megjegyzés:

encóka írta...

nem lehet eldonteni, ki udebb: te vagy a tulipan! a frufru jo dontes volt...
a pasirol nyilatkozz te :D

Lea Mónika írta...

sztem az is:P

Borzási A. Kriszta írta...

Jaj, annyira szép ez a csokor. Gyönyörű! Főleg azért, mert lila is van benne:)):P

de a frufru nagyon-nagyon bejön nekem is. Jó választás! Szépek vagytok.

Lea Mónika írta...

koszi, Kriszta;-) a lila nekem is nagyon bejon;) meg a tobbi is, persze, minden:P

kiddos írta...

bezzeg nekem sosincs marcius 8... igaz Zoltan se vagyok :D
szerintem meg az a szep ahogy megfiatalitjatok egymast :) 4ever young ;)

Imre Sz. írta...

Mi az, hogy fru-fru? Már azt sem tudjátok rendesen kimondani, hogy breton?:)))

marika írta...

ragyogsz Lea!!:)Szépek vagytok!

Lea Mónika írta...

hehe..koss mar bele mindenbe, Imi...:P:P:D [ki tudjuk mondani, csak nem akarjuk:D]

KOszi, Marika!:D:D

Imre Sz. írta...

ja..és nem fru fru hanem fufru:))

Ferencz Adél írta...

Kiddos, a fiuknak van aprilis egy :P :))
Lea, te meg annyira mas lettel bretonnal, de annyira, de annyira jol all ;) KOMOLYAN ;)

sanya írta...

"Ó, eljött, ó, eljött a zúgó tavaszi szél, / Énekszóval köszöntse mindenki, aki él!" (http://www.youtube.com/watch?v=YfiRohR4ZIk) ;))
Fájinkák vagytok! :)