2010. március 22., hétfő

rÓóÓuDa sZkAaAaAtT!!!!!!!!!!!!!!!

Voltunk ugye péntek este Rhoda Scott koncerten. 3 nő és fantasztikus jó zene. Egy hammond, egy trombón, egy dobszerkó. Több mint másfél óra, de, ahogy az már jó zenénél lenni szokott, röpült az idő, kb fél órának érzékeltem az egészet.
A terem dugig tele. Amit furcsálltam, hogy az idős korosztály tette ki a hallgatóság nagyrészét. Ennyit a mai fiatalok zenekultúrájáról:P Komolyan. De MI ott voltunk!!:P:P

A végén Rhoda néni (mert azért már 72 éves, akármennyire is nem látszik rajta, egy iyen 50esnek néz ki), és egyébként nagyon aranyos!! kijött és egy asztalnál ülve dedikált is. Kedves volt nagyon!:) Én túl elfogult voltam, de D. dedikáltatott. Végülis, én is nagyon örülök neki, hogy dedikáltatott.:D A lap hozzám került.
Egy élmény volt..
jaaa, és az is élmény volt- bár ez nem egyértelműen pozitív:P -, hogy vhol előttünk ült egy hölgy, aki - egy átlagot számítva - ilyen 3 percenként éktelen, de éktelen büdöseket fingott. Bocsánat, szellentett:)) ILyenkor aztán én balra, a jobb kezem felől ülő meg jobbra dőlt, frissebb levegőt keresve...:P D. azt mondta, hogy következő alkalommal gázmaszkkal megyünk koncertre, vészhelyzet esetére. Jó ötletnek tartom!:))
És azt is, hogy még menjünk majd ilyen jó koncertekre. Főleg kettesben:P Éljen a jazz muzsika!;-)

3 megjegyzés:

Abigél írta...

Hát ennek biztos nem sült fing szaga volt!

Lea Mónika írta...

miert kellett volna sult fing szaga legyen?:))

Abigél írta...

Hát olvasd el az aznapi bejegyzésem,és megtudod.Puszi