2010. március 22., hétfő

vAsÁrNaP dÉlBeN

kedves vendégem volt;-) D. is külön kifejezte örömét, hogy vendégül láthatta.:P
Mint ahogy azt illik is, kedves vendégemet szépen befogtam a házimunkába. Na, nem kell megijedni, igazából nem fogtam be, csak nem tudtam visszatartani, mert annyira kedves volt, hogy mindenáron segíteni akart:P Na jó, én tényleg próbáltam visszafogni!:P

Egyébként nem volt semmi különös, csak mondtam, ha van kedve, feldíszítheti a gyümölcstortát, míg én a többi mindent készítem elő, és épp volt kedve. Nagyon szép lett. Szóval nagyon ügyes volt a kedves vendégem!;-)

Persze nem lenne teljesen tisztességes a dolog, ha nem említeném meg, hogy volt egy hivatalos díszítői tanácsadója is, aki megmondta, hogy még milyen gyümölcsöt rakjon rá és mikor. Szakértelmét mi sem bizonyítja jobban, mint a választékos szóhasználat. Pl.: "most még mit rakjak rá?" "Egy kis sárgát".

Kedves vendégemnek kitüntetés és elismerés jár a gyümölcstorta díszítésben, kedves D.omnak pedig kitüntetés és elismerés jár a gyümölcstorta-díszítés területén nyújtott igen hasznos tanácsadásban!

Mindkét személynek köszönöm a kedves meglátogatást!;-)

5 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

:D:D:D
köszi, Lea:)

Mike Adina írta...

persze, hogy mindenki ügyes, aki hozzád betér...
de legalább egy képet mutathatnál a remekműről :)

Borzási A. Kriszta írta...

nincs mit mutatni, igaz, Lea?:))
mind megettük!:P
vagyis maradt még két szelet estére, de gondolom az is elfogyott. én meg elfelejtettem vinni Váradra a gépemet...

Lea Mónika írta...

jol gondolod, termeszetesen elfogyott;):D. nekem meg nincs gepem.... :)) Sajnalom, Adina:( majd maskor. legalabb meg jon - minimum 1x - hozzam Kriszta!:D

Borzási A. Kriszta írta...

még egyszer mindenképp!:)