2010. július 27., kedd

iNnen jUt

eszembe: mindjárt két hónapja, hogy D. elvitt Egerbe. Kihúztam ugyanis a lapocskán;-)

De szép volt ott is, denagyonjóegyütt!!:x

Pont kifogtunk valami Egri napokat vagy nem is tudom pontosan, hogy mit. Na, sokat nem láttunk belőle, mert hát mást is akartunk csinálni, de azért jó volt kicsit sajnálkozni a beöltözött vitézeken, hogy hogy bírhatják abban a melegben... (szó ami szó, nagyon meleg volt ám aznap, olyan kánikulagyanús idő).

Főcélunk az Egri vár volt, és persze az Egri csillagok;-)
Úgyhogy végig a sétálón, és egyenesen fel a várhoz!
Na, indulhatunk?


Miután kifizettük a belépőt, bemehettünk a várudvarba.
, meg körbe, a várban, várfalon, termekben...

Egyik fődísze az Egri várnak az ágyúk.

Több sarokba is láttunk beállítva egy-egy ágyút. Nem rossz dísznek, végülis!:P
"Én ezt most eltolom!"



Vártetőn.

Szeretem a magaslati levegőt!:)) És szép a kilátás is;-)

Itt van Gárdonyi Géza bácsi sírja is.

És ha már Gárdonyi Gézánál tartunk, jöjjön egy panoptikumos szobor is róla

na meg azokról is, akik a könyvében szerepelnek.
A két kicsi: Vica és Gergő

Dobó István és Dávid:P

Ha ő feszít mellette, én se maradhatok ki...:P

Szulejmán szultán is itt legyezteti magát, pedig abban a föld alatti helyiségben igazán nem volt meleg...:))

Tinódi Lantos Sebestyén. Sajnos most épp pihen, nem tudtunk elcsípni egy regét se tőle.

Miután keresztül-kasul jártuk az egész várat meg udvarát meg környékét, lementünk a városba és egy jóóóóót ebédeltünk!
D. a menüt böngészi.
Szeretem a kisiskolást benne;-)
És hát mindent magasan felülmúl az, ha együtt lehetünk!


Ezt is köszönöm!:x