2010. július 28., szerda

kElLeNeK mEgHíVóK




Lassan elkészülnek azok is.
SOk előkészület van ezzel az esküvővel, es sok sok sok apró részlet. Nem minden tiszta a fejemben, de amiről konkrét elképzelésem van, ahhoz nagyon tudok ám ragaszkodni.
Így volt pl a meghívó szövegének a szerkesztésével, betűtipus, minden - hála a türelmes, kitartó és nemutolsósorban ügyes Árpinak, ez meg is valósult 12 óra munka árán:P. Persze a lap nemt ud repülni meg nem is énekel mikor kinyitod, szóval az a sok muna nem tűnik fel ránézésre - DE olyan lett, amilyet szerettem volna. Az utolsó pontocskáig.

Megvolt ám a konkrét elképzelés a meghívó kinézetével kapcsolatban is...
csakhogy nem kapok sehol se olyan lapot, amilyet szerettem volna hozzá, amivel a legszebb lett volna. Mármint színre.:-(:-( Pedig bejártam Váradot és Pestet, D. pedig Debrecen hobby és papírboltjait. Ezt hívják pechnek?:))
El kell fogadni, hogy nem minden lehet tökéletes, és nem minden lehet olyan, amilyennek megálmodtuk... mondják. Sajnos igazat kell adjak.. de azért nehéz az ilyesmit feldolgozni a magamfajta rögeszméseknek:P DE próbálkozom. És, becsületemre legyen mondva, megcsináltam más papírból... és nem mondok semmit!!!:D

Száradás...

Gyűl a kupac...

..fogynak a rózsácskák

Végül mind megvan!
Szépen sorakoznak.... (maguktól, egyébként;-)

Mostmár csak találjunk megfelelő borítékot!!....:D

8 megjegyzés:

encóka írta...

amikor a rózsák is maguktól felállnak, és kimasíroznak a vödörből, na akkor mondom én , h ejha! :D

az a baj az ilyen szép meghívókkal, hogy nincs szívem eldobni őket :D

Lea Mónika írta...

az nem vodor, tehat nem kizart, h kisebbet tudnanak ugrani...;))de a rozsak mar le vannak ragasztva, az a helyzet, teccik tudni! szoval johet az ejha:P

hat meg csak az hianyozna, Encoka, hogy a hugod meghivojat kidobd....:-w:P

Mike Adina írta...

szépek! várom a postást! vagy inkább hozzátok el személyesen!

marti írta...

nagyon syepek... en is varom..puszi

Anikó írta...

hát lea, amennyit kajtattam tavaly papír után és csak nem találtam (és te mindennek tanúja voltál ugye:), igazán rákészülhettél volna erre a nemtalálokolyanpapírtamilyetszeretnék dologra:))) de így is szépek lettek:)

Abigél írta...

Azt hiszem,kaptál egy kis ízelítőt arról,milyen az élet-néha.
De ne rontsam el a kedvedet már most,mikor még el sem kezdődött az a bizonyos nagybetűs élet:)
Amúgy nagyon szép lett a meghívó,köszönjük!

Lea Mónika írta...

igen, Ancs, es igen, Abics:D
koszonom a biztatasokat!:P:D

Borzási A. Kriszta írta...

hát, nekem nagyon tetszik! a szin is, meg minden, de minden:)
tudtam én, hogy valami egyedi lesz!