2010. július 9., péntek

úJrA mEgTaLáLtAm

a tökéletes bevonulós zenét. Tudom, már egyszer megtaláltam:)), csak az a felvétel zajos volt, és így sajna egyben használhatatlan is... de most találtam egy másikat, egy másik dalt, amit azelőtt is hallgatgattam már, de most valahogy teljesen ráhangolódtam; meg úgy minden rész megvan benne, valahogy érződik, hogy most jön be a vőlegény, most még kicsit áll ott elől, még kicsit vár, aztán kicsi hatásszünet - és aztán na most, ahol belép az oboa, lép be a menyasszony is, aztán jön, jön, a zene is fokozódik, és végül találkoznak, amikor a legnagyobb az öröm, eddig csak nyílt, nyílt a dallam, mint egy szép virág, a vonósokkal, és most kinyílt és csillagok sziporkáznak. Valahol ott találkozunk. A sziporkázó csillagok között. És végül valami nagyon fennséges, mint a mesékben, valami boldog happy end, aminek nincsen soha vége.

Nincsenek megjegyzések: