2011. április 5., kedd

éN mInDeNnAp


megnézem az udvaron elültetett virágokat; azokat, amelyek már kidugták a fejüket, hogy mennyit nőttek, azokat pedig, amelyek még nem, hogy meggondolták-e azóta magukat. Naponta többször is. Merthát ha az embernek kiskertje lesz, kicsit a lelke is finomodik, a szépet nem azért ültetjük ugyanis, hogy közömbösen elsétáljunk mellette.
Még ma is megcsodáltam-biztatgattam őket, hogy ilyen szeles és fagyos napunk van. Meg munkából hazafele tartva az útmenti fákat és bokrokat is, a virágba borultakat, a rügyeiket bontogatókat, a nyíló leveleket amelyek olyanok, mint egy-egy nyíló rózsa (de komolyan!), a zöld és borvörös váltakozását egy-egy levélcsokron, a földből kibúvó egyenes, jól megpödört gyöngyvirágleveleket, és az összes virágot, amit nem is ismerek, és sokadjára elhatároztam, hogy ezután fényképezőgéppel a táskámban járok, de sajnos mindig csak az utcán jut már eszembe. És aláálltam a virágzó fák illata alá, hogy kicsit magamba szívjam.
Ma kedd van, és tegnapelőttre való tekintettel elmegyünk D.vel a baumaxba és veszünk magnóliafácskát, hogy kiültessük ide a kis udvarra, mert április 3.án volt pontosan egy éve annak, hogy váradon a múzeum kertben sétálgattunk a magnóliafák alatt, virágjaik javában pompáztak és én igent mondtam a tavasznak, a szerelemnek, az életem hátralevő részének megosztására valakivel, akit szeretek.

6 megjegyzés:

Mike Adina írta...

De klassz! Lesz magnóliafátok...

encóka írta...

óóóó:)
saját történelem
így van ez, drága, ha az ember belészeret egy magnóliafába

Lea Mónika írta...

és még rímel is!;-)

marti írta...

azta,,, ugyesek vagytok...nekunk 13 ev kellett szinte mig feri ugy dontott, ultett nekem magnolia fat..merthogy en is szerelmes vagyok ebbe a viragba..... ugyebar:)

Lea Mónika írta...

epp ma vettuk meg a kis facskat!:)) haat..tenyleg pici, es izgulunk, mert meg nem tudni, h vajon lesz-e par ev mulva virag is rajta? a viragozok mar ugyanis elegge dragak...vagyishat most nem volt ra penzunk:)
es egyebkent igenyes fa is, talajban, mindenfeleben, szoval oda kell ra figyelni nagyon, mig meg nem gyokerezik jol! de itt elegge divat a magnoliafa, meg baumaxban is lehet kapni! sokmindenkinek van az udvaran is:)
nalatok egy kulonlegesseg lesz?;)

Mike Adina írta...

Épp most akartam kérdezni, hogy megvan-e már, de látom, hogy nem kérdés... hosszú életet kívánunk a magnólia fátoknak! :)