2008. szeptember 4., csütörtök

kElL vMi úJ -

- vagyis régi.
Na nem mintha a "régi" blog nem lenne jó, de.... megmagyarázom.:D
Szóval az van, hogy ott átalakultak a dolgok anyukám mennybeköltözése után, és azt már visszacsinálni nem lehet. Vagyis pontosabban... én "alakultam át", én változtam meg. Oda már nem tudok úgy írni, mint régen. Nem lehet ugyanazt, ugyanúgy, ugyanolyan hangnemben... és ez jól van így. Egy darabig nem is volt, mi mást írni, vagy egyszerűen nem jött, hogy másról írjak.. és az is jó volt úgy. Ám azóta eltelt 25 hét, és én picit felengedtem... és néha szükségét érzem másról, másképp írni, más hangnemet megütni... ezt már azonban ott nem tudom megtenni. Megtörné azt, ami kialakult. Ezért aztán úgy döntöttem, hogy azt hagyom olyannak, amilyen - személyes, néha szomorú, ilyen meg olyan, de mindenképpen mélyen én -; ott leginkább magamról fecsegek, meg az érzéseimről, jajdrágahazám:D, stb, szóval mindenféléről, ami velem kapcsolatos - ezt az oldalt pedig szánom annak az oldalamnak, amelyik nem hagy nyugodni, míg egy-egy - olykor talán szarkazmussal, cinizmussal bíró - megjegyzésem szabadjára nem engedtetik, míg valamit meg nem kommentálhatok (lásd: mottó:P). Tehát valójában ez a "blog" leginkább nem is rólam fog szólni (bár rólam is), hanem inkább más dolgokról: a világról, annak dolgairól, a benne élő emberekről, a körülöttem levő életről, néhány megnyilvánulásról, természetesen teljesen szubjektíven, az én szempontomból, és a bennem reakcióként, gondolat formájában előállítódott vélemyényeken keresztül megvilágítva! Na jó, talán olykor-olykor érzésekről is beszélhetek, ha annyira intenzívvé fajulna a benyomás:D
Szóval erről lenne itten szó. Meg ki tudja még, miről, ami közben eszembe jut...És ha másra sikeredik az oldal, azt se bánom majd:)) úgyis ilyen vagyok én:))

11 megjegyzés:

márta írta...

De jó! Annyira örülök, hogy itt is vagy...:)

Tücike írta...

érdekes ez a "friss kezdet" sürgető érzése. Én pl már nem tudtam a régi (blogspottos) bloggomba írni, miután végre rászántam magam hogy újra írjak. Valahogy nem találtam megfelelő helynek, mert minden más lett.
Amúgy a yahoo óriási előnye a blogspottal szemben az olvasótábor limitálási lehetősége :)

Józsi írta...

tucike, ez nem egeszen igaz így, ugyanis a blogspoton is meg lehet szűrni az olvasótábort. Pontosabban, meghívási alapon lehet csak olvasni a blogot. Nézd meg a Beállítások/Engedélyek menüben.
Lea, én is örülök, hogy legalább így hallok rólad... Most már elárultam, hogy innen is kizárhatsz, ha akarsz :)

Lea Mónika írta...

ez nem egy kizaros hely...:) meghat a masik sem errol szol, lenyegeben!..:)

Tücike írta...

én sem feltétlenül úgy értettem, hogy valakit kizársz. hanem inkább megondolod, hogy kit engedsz be.

amúgy amikor én blogspottoztam nem hiszem hogy volt ez az opció. sokat változott azóta. pl román lett .:-|

Józsi írta...

A blogspot nyelvét is be lehet állítani, a hogyant elolvashatod itt.

Lea Mónika írta...

hehehe...Jól elvagytok;). Én józsinak írtam, h ez nem kizárós hely..és Tuci, a yahoo-hoz én is sokkal jobban értek, mint ehhez itten:D Meg sok más előnye is van... csak hát ugye ott vagyok tőzsgyökeres, és kábé úgy jártam, mint te...nem tudok úgy írni oda, mint régen, az elején. Ezért kellett vmi más.. de mivel oda ki meg bejelentkezni kell, csakis a kényelem miatt választottam egy másik oldalt:)) Meg, h ott sokszor rettenetes lassú minden... De azért nem lettem hűtlen:D Ja, és örülök, h itt veled is szóba állhatok, tücike:). Na meg a régiek közül sokakkal..remélem:))

Lea Mónika írta...

Szóval azt akarom mondani, h azért az is él:D Remélem nem leszek tudathasadásos:D

Lea Mónika írta...

Józsi, h kell pl saját képet, színeket, stb csinálni ezen a blogon??:)) előre is köszi...:)

kiddos írta...

a regi nekem mar reg eltunt. sok sikert az ujhoz. a design meg mellekes. az iras, a megosztas a lenyeg.

Adona írta...

lea, en nem vagyok jozsi, de azert segithetek:
szineket meg egyebeket az elrendezes fulecskenel lehet beallitani, pontosabban azon belul is a "szine es betutipusok" fulecskenel. az oldalelemek reszen is lehet varialni :)
jo kiserletezest! :)