2008. szeptember 6., szombat

tRéJ dZsí

Trei G.
Na most mondtam ki a nagy okosat, mire magam is szinte odakerültem:))
Megnyílt a Crisul alatt végre-valahára a supermarket, ugye, az élelmiszeresrészleg, úgyhogy nem kell már messzire menni egy kis ezért-azért, szóval mindenért..
Persze mindenki nagyon várta, hogy nyisson, meg akkora híre volt, hogy aszittük - legalábbis én aszittem -, legalább akkora nagy durranás is lesz. Na tegnap le is mentem körülnézni, aztán megállapítottam, hogy szép, rendezett, csillogó padlós, meg minden, de hát nem is olyan nagy, meg nem is olyan bő a választék, meg.... aztán meg jó, hogy észbekaptam: tessék, ha már jobb lett, mint ami előtte volt, megjelenek én is a még nagyobb igényeimmel! Miért is örüljek annak, hogy legalább 3x akkora, mint ami előtte volt a földszinten, meg, hogy több kassza van, így nem kell annyit sorba állni, és, hogy van tologatós kocsikosár, meg van kissebb kosár, de az is kerekes és a földön húzhatom, meg így is nagyobb a választék, mint ami volt, meg a húst ledaráltathatom ott a szemem előtt (ez már rég izgatta a fantáziám, hogy vajon lesz-e ilyen lehetőség), meg...szóval annyi minden új.
Úgyhogy "shut up"-ot kapott a panaszkodós, feleslegesenigénykedős fél, és most szabad nekem örülni a jobbnak, mint ami volt...

4 megjegyzés:

Tücike írta...

És olyan dupla kiskosár tologató szerkezet van? tudod, olyan hogy le is rakhatsz egy kosarat és fel is? Ja, és ötven méteren belől hány lépcső van? :P

Lea Mónika írta...

Nem, olyan nincs (a csudába!), de hál'Istennek jó sok lépcső van, válogathatok;)

kiddos írta...

ha mar annyira akarsz valamit, miert rendeleg meg hazhoz a cuccokat :) persze megvan az ara is. s amugyis, a boseg zavara... bezzeg regen amikor 1-2 orat alltam sorba egy-egy kilo narancsert meg bananert... semmi lepcso, kosar... csak legyen. most meg ulj fel a biciklire es tekerjel szepen oda ahol van a fogadra valo ;) hiszen hamarosan lesz Stop Shop vagy Shop Stop is :)

Lea Mónika írta...

ugy ugy...koszi balint, a helyrepakolast:D