2009. július 26., vasárnap

7 lÉnYeGtElEn dOlOg rÓlAm (mErT iLyEn iS vAn:P)

1. A pókokat inkább porszívózom, mint szétverem papuccsal. Utálom, mikor kijön az a lé... meg amúgy is írtózom tőlük. Néha, ilyen akciókkor, gyomoridegem is van.
2. Mikor hajat mosok, mindig attól tartok, hogy nincs eléggé leöblítve, akármennyit is öblítem, és habos marad. Egyszer azért csak félbe kell hagyni az öblítést is.
3. Szeretem a gyufaszagot. vagyishát a foszforszagot. meg a kialudt gyertyaszagot.

4. Meg a benzinszagot is:D

5. Néha komolyan elgondolkodom rajta, hogy melyik a jobb, és melyik a bal kezem..

6. Minden hiedelem ellenére, NEM szeretem a fehér csokit. Sőt, kifejezetten nem szeretem. Mikor megjelent, akkor nagyon szerettem, nem emlékszem, hogy miért; na de ez aztán az évek teltével valahogy elmaradt... átalakult az ízlésem, gondolom. Ebben radikálisan:D
7. Van egy kedvenc kanalam. Ezzel, és itthon szinte csakis ezzel szeretem enni mindazt, amit kanállal kell enni. Ezzel valahogy finomabb. Volt kedvenc villám is, de az kegyvesztett lett, miután lett néhány csinosabb villa, és mostmár ezekkel szeretek étkezni. Vannak kedvenc bögréim is, de ezek váltakoznak időközönként...a kanál viszont soha.

Nincsenek megjegyzések: