2010. január 7., csütörtök

hÁt aKkOr






legyen előbb szilveszter, és csak utána karácsony, mivel képeket erről kaptam hamarabb.:D
Szerdán már el is dőlt, hogy mi lesz csütörtökön, hol szilveszterezem; aminek nagyon örültem, mivel nem árt idejében tudni, hogy mi az ember programja, főleg, ha ahhoz el kell elutazzon messzire, mondjuk Csíkszeredába, és az út oda nem 2 óra, hanem például 9. Dehát kiderült idejében, hogy hova megyünk, és különben is Anikóék meg Roziék már ott voltak, (Encóék alapból), apu meg már rég ott volt, és a hó is ott volt, jó sok, de a tiszteletünkre elolvadt. Mire odaértünk. Mondjuk nem örültem neki, de attól még a többi mindennek, családnak, szabadságnak, társaságnak, vonatozásnak, szállásnak, szééép-szép hegyeknek, Babónak (feleségül fog venni, engem meg Alinát;) ), D-nak, nagyon-nagyon örültem. Ó, meg annyi mindennek. Szilveszternek, gyülinek, ottani társaságnak, játékoknak, finom kajáknak:D, jó éneklésnek.. soroljam még? Pénteken az esti sétának, fényképezkedésnek, a filmezésnek, a dream-on-ozásnak, hasfájásig nevetésnek:D, szombaton a Nyergestetőnek, a szép havas domboldalnak, és még sokmindennek, ami ki sem, meg el sem mondható...:) Aztán a kiruccanásnak Mártiékhoz, betűtörnyozásnak, amit én nyertem meg, végre, egyszer:)).. aztán a hazaútnak is, jajdenagyonjóvoltazis;), aztán mire hazaértünk, volt ám hó, de még mekkora, és még mindig hogy havazott! Úgyhogy még a Petőfi parkot is megjártuk ennek a tiszteletére, szóval igazán nem panaszkodhatom a 20 óra fennlétnek..
Mit lehessen mondani...:)) szép volt a 2009 vége, meg a 2010 eleje, meg az átmenet is, és szerintem a többi is szép lesz....meg úgy minden!:)

9 megjegyzés:

marika írta...

látszik a képeket hogy jó volt nektek együtt lenni:)))Örülök!

marika írta...

képeken...azt akartam irni...na...bocsi!

kiddos írta...

good4U :)
azt hiszem kaprazik a szemem, de magacska kinek az "oleben" ulocskezik? ;)
ugye nem a kek szakallu? :D

Borzási A. Kriszta írta...

Lea, emlékszel még, hogy miről beszéltünk Hargitán, a zenehéten, amikor smsben elküldted nekema telefonszámodat?:)
az az smsem mgé mindig megvan:D
nagyon örülök a képeknek. tényleg. nagyon nagyon:):):):)

Lea Mónika írta...

hehe...tényleg, Kriszta? naná, h emlékszem:D:D:D

Neeem, nem, ez nem káprázat, kiddos, és nem is a kékszakállú... csak a szeme kék, más egyebet kéket még nem észleltem őuraságán...;))

Lea Mónika írta...

egyébként meg nem az ölében, csak nem volt elég szék, 2 ember jutott 1 székre, és pont így sikerült....:P:P:D meg na:D

kiddos írta...

hmmm... az a "na" :D jol allt neked ;)

encóka írta...

most látom, milyen boldog voltam veletek :D

Imre Sz. írta...

lea nem kell a rizsa...minden széken egy ember ül csak ti ültök ketten egy széken..aztán majd csodálkoztok, hogy hamar elkopik a szék...lehet javítani..de szólok előre..én nem vállalom:)))