2010. január 27., szerda

mA vOlT

az utolsó próba a szombati debreceni koncertre. Hány órát is tartott? Gyülis zenéléssel együtt kb 7?:-)) Jóleső fáradtság... csak ne bakiznánk ott:-)) lazának kell lenni, mint a próbákon, és akkor olyan jól is fog szólni, mint a próbákon...
amúgy a zenészek nagyon jók: Robit már ismertem - azért hívtam őt; Kanalas - Kanalas, ő vérbeli profi, mindannyiunkat taníthatna lehet:-)).. szóval nélküle az egész halott lenne; ami lelket ő belevisz az egészbe a dobolásával.. aztán ott van Zsolti(ka), hát ő is beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Amit Kanalas egyszer elmagyaráz neki, ő mindet vágja... meg szépen lépeget, jól slappel, swing, bossa, funky, vágja már mindet, második próbára...:-)) szóval jól szól az egész;-). Múlt héten meg is gyógyultam a próbán (mondtam én: ima+zene, meggyógyítanak, és úgy is volt!:-)) ). Néha így elsóhajtjuk, hogy ha még lenne egy szólógitár+egy szaxofon.... na de örülünk annak is, ami van!:))
Igaz, mi a Rontóék előzenekara leszünk, nem a fő-attrakció:P, de jobb is ez így. Mindemellett pedig, azt szeretnénk, hogy az Úr legyen, a zenénkben is, a fő-fő-"attrakció"...

2 megjegyzés:

Mike Adina írta...

alig várom, hogy a youtubeon lássak valamit én is a szombati zenéből, Leából :)

Ferencz Adél írta...

...és én is:)