2010. január 20., szerda

tÖkJó

imameghallgatás!:)

Úgy kerültünk megint kapcsolatba, hogy elkezdett jönni a boltunkba, aztán felismertük egymást: jéé!:)) és jéé!:)) Ráksi Anikóról van szó:) Aztán néha mondta, hogy érzi, hogy vissza kell jöjjön... hogy mindennap olvassa a Bibliát.. nagyon csodálom benne, hogy bármennyi ember előtt, olyan nyíltan, őszintén beszél ezekről a dolgokról, meg amiket érez, ami lejátszódik benne, Róla és Istenről..
Aztán egy jó ideje nem volt "nálunk", elteltek az ünnepek is...

Evangélizációs hét van most a gyülibe. Próbáltam telefonszámot szerezni tőle, de nem jött össze. Akkor imádkoztam, hogy Uram, küldd már be légyszíves a héten a boltba, amikor én is benn vagyok, hogy meghívhassam!
Csak ma voltam benn a boltban, és - bejött ő is!:) Mondtam neki, hogy kértem Istent, küldje már erre, úgyhogy ez imameghallgatás!:) Aztán el is beszélgettünk, és azt mondta, hogy jön, szombaton is, vasárnap is..
olyan jó volt! És olyan hálás vagyok!:)

7 megjegyzés:

Anikó írta...

elsőre rákosi anikót olvastam:))))

encóka írta...

én emlékszem rá...

Borzási A. Kriszta írta...

Jó misszionárius vagy te ott, abban a boltban!:)

Lea Mónika írta...

hat... jo lenne mindig az lenni! imadkozhatsz erte;)

Imre Sz. írta...

Laacska..te ismered a prédikáló mosónő történetét? Anya sokat mesélte nekünk...

Lea Mónika írta...

igen, rémlik valami... de már nem emlékszem a konkrét sztorira.../:)

Imre Sz. írta...

akkor majd elmesélem, ha találkozunk, mert sms-ben hosszú lenne:)))