2010. január 26., kedd

sEgíTsÉg

Ha nem lett volna itt Adina múlt hétvégén ... háát, nemtom, micsináltam volna nélküle. Valószínűleg semmit:)) Ugye szombaton ifievangélizáció, Rá-hangolva, próba, miegymás... és másnap délben meg szeretetvendégség a gyüliben, amire valami(ke)t vinni kellett...

Míg én gyüliben voltam, próbáltam, stb, addig ő itthon finom kajákat készített, nemcsak másnapra, a közös ebédre, de itthonra is, hogy legyen mit enni aznap meg azután is; tartotta a frontot helyettem is..

Ki se tudtam igazán fejezni hálámat, örömömet; azt, hogy mennyire értékelem a segítséget és milyen naaagy dolog a szememben... ez a kis pószt azt szolgálná tehát...:):):)

3 megjegyzés:

Mike Adina írta...

... the pleasure was mine ...

Lea Mónika írta...

:)) ahh, micsoda elegans gesztus!;)
szeretlek, Adina:D

Mike Adina írta...

hát még én!