2010. január 7., csütörtök

kÖzBe mEg



megkaptam a karácsonyi képeket is. Na erről a karácsonyról azt kell tudni, hogy a legfelkészületlenebb és a legfelkészültebb volt, az ünnepi vacsis és pirítósos karácsony, a legegyedülebb és a legjobb társaságos...:))
Az úgy volt - hogy legyek kicsit előrébbről kezdő -, hogy kitaláltam, ebben az évben minden szeretett személynek sajátkezűleg készítek ajándékot itten! Na, meg is vettem a hozzávalókat, festékeket kilószámra, ilyen doboz, olyan üveg, repesztőlakkok és papírok és szalagok és tollak...egyszóval a ház, de főleg a szobám egy műhely volt, de ez nem is gond! mert nekem alapból tetszett:D, apu ugye nem volt itthon, zavarni senkit nem zavart, elférni csak nekem kellett...:P
Ja, de megfeledkeztem arról, illetve hát igazából eszembe se jutott egyszer se, hogy az ilyesmi idővel jár! Mégpedig sokkal. Fogyó idővel. Tehát a napi 8 vagy annyiamennyi meló után utolsó héten nekiálltam az ajándékgyártásnak.

Az volt a szép az egészben, hogy a naponta alvással töltött órák száma egyenes arányban csökkent a karácsonyig hátralevő napok számának csökkenésével. így történt, hogy hétfőn éjjel 3kor, kedden hajnali 5kor feküdtem le, és szerdán pedig, mint aki már jól belejött, ugye, le se feküdtem:)) Reggelig festegettem
, aztán 9től meló, aztán haza és újra festegettem, és 5-6 fele pedig mentünk Anikóékhoz karácsonyozni Roziékkal. Annyira boldog voltam, hogy pont sikerült befejezni mindenki ajándékát, akivel együtt ünnepeltünk Szenteste! Csodaszép ünneplés volt, tényleg, a fa alatt csomó-csomó ajándék, a vacsora csupa finomságok sorozata, hangulat pontosan ünnephez illő, igazi ünnepi, azaz: családias, vidám, és picikét meghitt is; pont, amilyennek lennie kell..
mindezt hősiesen végigéltem, sőt!,
lelkesen részt vettem, és miután minden lement, szépen bealudtam a kanapén.
Azért ez is jó érzés volt, el kell ismerjem:D
Később - úgy mesélik - jöttek a kántálók, de nem ébredtem fel; illetve hát akkor már felébredtem, mikor körülállták a kanapét, Illés pedig a fülembe gitározta, hogy "este van, este van, szép karácsony este...", és láttam magam előtt egy vidám éneklő arcot, fülig érő szájjal:D
Aztán reggel hazaportáltak, délelőtt a nyakfájástól próbáltam megszabadulni, szentkarácsony napján pirítós kenyeret ebédeltem, és utána, a délutáni alkalomig, elkészült, ill befejeződött a második adag ajándék
, és ennek is nagyon örültem, meg akiknek készült, azok is, azt hiszem, és tényleg boldog voltam, pirítóssal is, meg másnaposan meg esővel meg apu nélkül meg mindent egybevetve.

Karácsony másodnapján ráadásul a gyülibe zenés este volt, és a Rá-hangolva zenélt. Áááááá, de jó volt!!!!! SZépen szólt, volt hangulat és lelkület és minden, ami kellett...:)
Na, most itt elakadtam. Kaptam sok szép sms-t is. Szép volt, szép volt, tökéletes volt...:):)
Karácsony!:) Ünnep!:)

9 megjegyzés:

marika írta...

nagyon üges vagy te Lea!Gyönyörü amit készitettél!

kiddos írta...

"minden szeretett személynek sajátkezűleg készítek ajándékot" - ez egy fajdalmas mondat :-? tudom, onzo vagyok ;)
tulajdonkeppen csak annyit akartam tudni, hogy mikent is nyognek azok a fiuk :D
szep karacsonyod volt.

Borzási A. Kriszta írta...

nagyon figyelmes vagy a szeretteid körében is:) a kézügyességed az lenyűgöző:)

Lea Mónika írta...

nem, nem vagy önző, kiddos:) - szóval ez a "minden szeretett személy" kicsit túlzás, hogy nem fért bele minden szeretett személy ajándékkészítése 3 éjszakába..sajnos! de... a szeretteim listája itt nem zárul le!:D
remélem nektek is szép karácsonyotok vlt, a dvd-m tele van csupa jó zenével...;)

Lea Mónika írta...

és köszönöm, Marika, örülök, h tetszenek!:D

zsoki írta...

mi is örültünk az ajándéknak, látom másnak is tetszik:) mégjobban felértékelődött, olvasva a bejegyzést.
hát nagyon tele volt a szeretet tankod :)

Lea Mónika írta...

:)) >:D<

Imre Sz. írta...

szóval..én lemaradtam arról a listáról:((( tudom, más ffi foglalta el a helyem..:))

Lea Mónika írta...

:)):)) na... ez van, micsináljunk..:P