2009. augusztus 5., szerda

aMoLyAn

szórakozott hangulatban vagyok most. Lehet, hogy ez csak menekülés. Lehet, hogy csak védekezés, és lehet, hogy csak elbújok valami elől, ami jön felém, akar jönni, de én nem akarom, jaj, nem akarom, jaj, mit akarok....félek, félek, ígyhát szórakozott vagyok, ez is csak egy kis vicceske, ugyanmár, nevetgélni kell rajta, bár muszáj mondani néhány dolgot, de nem azért, mert én akarnám, jaj, nevetnem kell magamon, nem is jön annyira, nem jöhet, hiszen én nem akarom... szórakozott vagyok, már késő van, most nem vagyok beszámítható önmagamnak, úgy értem elmúlik ez az érzés és újra szabad leszek, nem erre vágytam én, nem, mi is ez most? igen, romantikus alkat vagyok, de most csak szórakozottságot érzek, distracted, csak ezt és semmi mást...

Nincsenek megjegyzések: