2009. szeptember 17., csütörtök

aLvÁsI kíSéRLeTeK

Az úgy kezdődött, hogy lemerült az elem. Kedd délutánra. Egy kicsikét kipurcantam. Attól amitől, vagy amiktől, már mindegy, de kipurcantam. Nagyon rosszul voltam, szó ami szó, de amikor már annyira helyrerázódtam, hogy volt esélyem rá, hogy el tudok aludni a fejfájástól, akkor lefeküdtem, mondván, hogy akkor én most alszom, kipihenem magam.
Aham. Csakhogy nem olyan egyszerűek a dolgok, mint ahogy mi azt kigondoljuk. Persze, mi is lehetne ebben nehéz - kérdezhetné a kedves olvasó -, egy kis alvásban? AZ ember elhatározza, hogy lefekszik aludni, és akkor lefekszik és alszik és kész.
Hát én is így gondoltam, és lefeküdtem, és szép naivan és nagy nehezen elaludtam. Ámde álmomból igencsak durván költött fel valami, éspedig a szomszéd szobában a telefon. I. volt az. Már nem emlékszem, hogy miket kérdezett, de biztos, hogy nem voltak túl lényeges dolgok....:P
Mindegy, miután elmondta, én meg helybenhagytam mindent, kívánt további jó alvást.
És akkor visszafeküdtem, és újra elaludtam.
Ámde álmomból másodszor is felkeltett valami, illetve valaki: B. csörgött a mobiltelefonon. A.val beszélt, és én is üzentem, hogy amikor megérkezik, ne csenegssen, nehogy felébressze aput (meg engem:P), hanem inkább csörögjön A.ra mobilon.
És akkor harmadszor is visszaaludtam. És harmadszor is felkeltettek az én álmomból. Nagy nehezen ébredezvén, lassacskán realizáltam, hogy bizony az a valami, ami szól, az a mobil. Merthogy B. csörgött A.ra, ő kinyitotta a kaput, és utána elvonult a fürdőbe. Csakhogy az nem jutott eszébe, hogy a bejárati ajtót is ki kellene nyitni, így B. nem tudott bejutni önnön erőből... hát persze, hogy telefonos segítséget kért. Én válaszoltam.
És immáron negyedjére is visszafeküdtem, ééés, vissza is aludtam. Az igazak édes álmát aludtam, már-már, amikor...........
az ablak alatt két macska éktelen nagy ricsajt csapott; ott acsarkodtak, az ÉN ablakom alatt. Olyannyira, hogy édes álmomból is felvertek.
És akkor én nagyon-nagyon mérges lettem. És leszálltam. És kimentem az udvarra, és úgy, de úúúgy szétkergettem őket......
később újra lefeküdtem. Többet nem ébersztett senki. Mobilok kikapcsolva. Vendégek megérkezve. Macskák elkergetve. Elemek töltésre állítva...:))

1 megjegyzés:

Klári B. írta...

rossz érzés az ilyen, hullafáradtsá
g utáni alvás, főleg, ha állandóan felköltenek.