2009. szeptember 17., csütörtök

aZ aNcSa éS dÁvId eSkÜvŐjE




Asszem, nem kell sokat dumálni, a képek magukért beszélnek. Gyönyörűszép volt minden, Ancsa meg a topping, mindennek a leggyönyörűbbje, csodálatosan szép (még tata szerint is ritkaszép menyasszony volt!!!), és szóval...minden nagyon jó volt:) Semmi kapkodás, hogy ez sincs meg, az sincs meg... a díszítés persze, hogy szép...dehát ha Ancsánál se az, akkor kinél...:P

Klassz volt a családi fotózkodás, csak 2 személy hiányzott róla:)

Itt valamelyik férfitag bekiáltotta, hogy tudja már, a sok nő tette aput tönkre...:D


Ez meg én meg apukám:) Csak kár, hogy olyan szomorúan néz...:)


Ez meg a vacsin készült, profi fotós kattintgatott... a kép szebb, mint az ének volt:))

De komolyan... mondjuk ott elkezdve, hogy a zongora hol szólt, hol nem..a mikrofon hol szólt, hol nem....és ezzel nem akarok senkit blamálni, de néhány normális kábélt be lehetne szerezni.....:D:D
És a tortából nem ettem, mert már nem bírtam. És leöntöttem magamat narancslével. Ja, meg a ruhámat. És nem, nem szaladtam haza átöltözni. És sok szép fehér tulipán volt az asztalokon. És kaptunk egy Mozart csokit, mindenki, szép lila dobozban. És boldogok voltunk, és mindenki boldog volt, és az ifjú pár nagyon boldog volt...:)
Most hirtelen ezek ugrottak be.:)

3 megjegyzés:

Kriszta írta...

én biztos vagyok benne, hogy az ének is legalább annyira szép volt, mint a kép:)
egyiket profi fotós készítette, a másikat profi énekes énekelte:)

Kriszta írta...

édesapáddal a kép tetszik nekem a legjobban. meg ott ahol csak Ancsával vagytok ketten:)

Anikó írta...

igy van az enek is legalabb olyan szep volt:) sot, meg szebb:)koszi lea!!>:D<